من و تو 7

.::برای باهم بودن وقته زیادی نیست::.

من و تو 7

.::برای باهم بودن وقته زیادی نیست::.

میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری؟

بس کن می دونم که تو عاشق دعوا و خط و نشونی

پیشت نمیام، میدونم که نباشم تنها می مونی
نگو قول و قرار که دلیل جدایی رو خودت میدونی
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم


راهی که میری، همه خط کشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم
منو سیاه نکن مگه نمی دونی عمریه زغال فروشم
منو میترسونی بابا گرگمو لباس بره می پوشم
تو خیال میکنی که برده و غلام حلقه به گوشم
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم
راهی که میری، همه خط کشی هاشو خودم کشیدم
برو قصه بساز واسه یک نفره دیگه که من پریدم

نظرات 1 + ارسال نظر
آبادانی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

قشنگه
دمت گرم هم مطالب هم وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد